U mnie oceny zdecydowanie niżej. Jakoś nie przypadły mi do gustu jego krótkometrażówki..
1. Katedra 5/10
2. Sztuka spadania 4/10
3. Deszcz 4/10
Deszcz chociaz ma jakieś przesłanie, etc. a taka Katedra to co? Idzie gościu, idzie, pojawia się światełko, the end
Ale trzeba zauważyć że technologia, w której Katedra została wykonana, dopiero zaczynała wchodzić na ekrany w USA(!), a co dopiero w Polsce :)
1. Sztuka spadania - 9/10
2. Katedra - 8/10
3. Deszcz - 6/10
Wszystkie mają przesłanie tylko czasami nie wystarczy obejrzeć jeden raz.
Deszcz
Katedra
Sztuka spadania
-------------------------------------------------------------------------------- -----------
1. Sztuka spadania (10/10) - najlepsza krótkometrażowa animacja jaką kiedykolwiek widziałem!
2. Katedra (8/10)
3. Deszcz (7-/10)
1. Sztuka spadania (10) - podtrzymuję moją wcześniejszą opinię ;)
2. Kinematograf (9)
3. Katedra (8)
7 - Deszcz - za to że powstał jeszcze kiedy Pan Bagiński uczył się tej trudnej sztuki.
8 - Katedra - za piękno tejże niezwykłej budowli.
8 - Sztuka spadania - za przedstawioną w filmie znieczulice która powoli nas pożera.
TOP 3?
1. Deszcz 4/10
2. Katedra 2/10
3. Sztuka spadania 2/10
Bagiński w porównaniu do takich gigantów jak chociażby Jan Svankmajer to przeterminowany obiad po wypróżnieniu. Myślę, że ta nieoryginalna i prymitywna figura retoryczna idealnie oddaje charakter jego produkcji. Jak dla mnie jeden z najsłabszych "reżyserów" jakich widziałem. Obejrzałem cztery filmy i żaden, absolutnie żaden nie jest wartościowy. Są to jedyne jakieś tam próby zaprezentowania tego, co można zrobić z animacją. Ale dobra technologia jest bezużyteczna gdy brakuje pomysłów.
1. Sztuka spadania - 5/10
2. Kinematograf - 4/10
3. Deszcz - 3/10
------------------------------------------------
4. Katedra - 3/10
5. Bieg - 2/10
6. Animowana historia Polski - 2/10
PO AKTUALIZACJI:
1. Sztuka spadania - 8/10
2. Animowana historia Polski - 8/10
3. Kinematograf - 7/10
----------------------------------------------------
4. Katedra 7/10
5. Deszcz 6/10
6. Bieg 4/10
Ogólna ocena: 8
Up:
1. Katedra - 8/10
2. Kinematograf - 8/10
3. Sztuka spadania - 7/10
4. Animowana historia Polski - 7/10
5. Deszcz - 7/10
6. Bieg - 5/10
1. Sztuka spadania - 9/10
2. Animowana historia Polski - 9/10
3. Grunwald. Walka 600-lecia - 7/10
4. Deszcz - 6/10
Jak na razie średnia wynosi 7,7.
3. Katedra - 8/10
4. Grunwald. Walka 600-lecia - 7/10
5. Deszcz - 6/10
Średnia się podniosła do 7,3, wliczając "Animowany przewodnik po polskim sukcesie", który oceniłem na 5.
Aktualizacja:
1. Sztuka spadania - 9/10
2. Animowana historia Polski - 9/10
3. Katedra - 8/10
4. Kinematograf - 8/10
5. Grunwald. Walka 600-lecia. - 7/10
6. Deszcz - 6/10
INNE
7. Paths of Hate - 5/10
8. Animowany przewodnik po polskim sukcesie - 5/10
1. Katedra - 8/10
2. Sztuka spadania - 7/10
3. Deszcz - 6/10
-----
4. Animowana historia Polski - 6/10
5. Ambition - 5,5/10
6. Kinematograf - 5/10
7. Bieg - 4/10
8. Grunwald. Walka 600-lecia - 4/10
MÓJ TOP:
1. Animowana historia Polski (7/10)
2. Katedra (7/10)
3. Twardowsky 2.0 (7/10)
4. Twardowsky (7/10)
5. Sztuka spadania (6/10)
6. Smok (5/10)
7. Grunwald: Walka 600-lecia (5/10)
8. Deszcz (4/10)
9. Jaga (4/10)
10. Ambicja (3/10)
11. Operacja Bazyliszek (3/10)
12. Bieg (2/10)
Co daje średnią 5,00