Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Stara strzelba - 7 2 - Człowiek w pięknym krawacie - 7 3 - Saint-Exupery: Ostatnia misja - 6 4 - Łowcy przygód - 6 5 - Twardzi ludzie - 6 6 - Pile ou Face - 6 7 - Bulwar Rumu - 5 8 - La Redevance du Fantome - 5